مسلمانان در این مکان پارک نکنند

فراماسونی_یهود_شیطان پرستی

فراماسونی_یهود_شیطان پرستی

مسلمانان در این مکان پارک نکنند

مرکز خریدی در منطقه ای از شهر هوستون که مسلمانان به نسبت زیادی دارد، با نصب تابلویی ضد اسلامی در کنار در ورودی پارکینگ خود به مسلمانان در مورد پارک خودرو هشدار داده است. واکنش رسانه ها و جوامع اسلامی در شهر هوستون به ویژه مسلمانی که در مسجد این منطقه نماز می خوانند باعث شد که این تابلو برداشته شود.

 

 

مرکز مطالعات راهبردی ایالات متحده (دیدبان آمریکا): یک مرکز خرید در شهر «هوستون» در ایالت تگزاس بر روی تابلویی در پارکینگ خود نوشته است که مسلمان در این مکان پارک نکنند و هشدار داده که در صورت پارک خودرو با جرثقیل حمل می شود. این تابلو که نماد تبعیض مذهبی و ضد اسلامی تلقی شده است منجر به موضع گیری جوامع اسلامی شهر هوستون شده است.

این مرکز خرید درست مقابل مسجد «آل فاروق» قرار دارد و مسلمانان زیادی در این منطقه رفت و آمد دارند و از این مرکز خرید می کنند.

مسلمانان شهر هوستون بیانیه های در محکومیت این تابلو که نماد ضد اسلامی و تبعض مذهبی تلقی شده صادر کردند و از این مرکز خرید به خاطر این اقدام انتقاد کردند.

احمد حسن، یکی از مسلمانان این منطقه شهر هوستون و از نمازگران مسجد آل فارق در مصاحبه یا شبکه «کا پی آر سی» گفت: «برای شخصی که این تابلو را نوشته و نصب کرده بسیار متاسفم، چیزی که از این تابلو به ذهن ما می رسد این است که آن شخص از مسلمانان تنفر دارد.»

کارکنان و مدیر این مرکز خرید توضیح مناسبی در مورد این اقدام ضد اسلامی ندادند. «استیو اون»، مدیر این مرکز خرید مسئولیت نصب این تابلو را نپذیرفتند و پس از مصاحبه با شبکه کا پی آر سی این تابلو را برداشتند. وی گفت که از یک شرکت حمل خودرو خواسته است که خودروهایی را که معلق به خریداران فروشگاهش نیستند به بیرون حمل کند اما مسلمانان تنها هدف این قانون نیستند.

با این حال واکنش رسانه ها و جوامع اسلامی در شهر هوستون به ویژه مسلمان که در مسجد آل فاروق نماز می خوانند باعث شده که این تابلو برداشته شود.

نمازگران مسجد آل فاروق در مصاحبه با شبکه کا آر سی گفتند که بسیاری از پارکینگ های مربوط به مراکز خرید تابلویی هایی دارند که هشدار داده تنها خریداران و مراجعه کنندگان به مرکز حق پارک دارند اما در هیچ کدام از آنها به مسلمان بودن و یا نوع مدهب اشاره نشده ولی این تابلو به طور علنی پیامی ضد اسلامی دارد.

منبع: هافینگتون ست




برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:,ساعت 15:32  توسط فرزاد